Aloha!

OoBE - inna forma poznania.

niedziela, 16 stycznia 2011

Spotkania mentalne

Dzisiaj przeprowadzilismy bardzo ciekawy eksperyment mentalny. Polegal on na tym, ze kazdy z biorących w nim udział wyobrażał sobie swoje miejsce, do ktorego zaprosi innych uczestników. Jedna osoba na czacie glosowym koordynowała eksperyment i mowiła co kilka minut do kogo się przenosimy. Moje miejsce znajdowało się pod wodą, była to mała, płytka jaskinia, w której popijałem sobie piwko. Udało mi się ściągnąć tam parę osób. Z początku większość była nieświadoma, jakby nieobacna. Później już zorientowali się co sie dzieje, ale nie podobało im sie. Postanowilem urozmaicic wizje i dodałem jakieś ryby, rośliny itd. Reszta miała nieco inne dostrojenie i widziała moje miejsce nad wodą, gdy łowiłem ryby, co jednak tłumaczone jest tym, iż zasugerowałem wczesniej, że będę robił to, co lubię. Długo by opisywać, ale nie chce mi się. Mogę poopowiadać jak komuś zależy.
Napisze ejszcze tylko parę wniosków po eksperymencie:
- nie ma synchronizacji w czasie
- wizje są podobne
- pewne szczegóły są na tyle wyraźne, że widziała je zdecydowana większość
- niektóre wizje przenosily sie od swych "wlascicieli" do kolejnych osób
- eksperyment był bardzo "roztrzepany" (jak to pewna osoba określiła)
Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz